Ray_光之战士今天上船了吗

风花雪月 完整版英语op歌词

网上找了一下,没有找到英语版的歌词所以只能自己听写翻译了一下_(:з」∠)_

贴一下b站完整英语版:av60656115

因为全是自己听写的,有错误的地方麻烦大家指正

想要转载也麻烦标注出处,拜托啦( ︠ु ௰︡ू)


Reach for my hand

伸出我的手

I'll soar away

我将会飞翔

Into the dawn

前往黎明

Oh, I wish I could stay

哦,我希望我能够留下

Here in cherished halls

在这珍视的大厅里

In peaceful days fear the edge of dawn,

在宁静的日子里害怕黎明的来临

Knowing time betrays

背叛之时已知晓

Faint lights pass through colored glass,

微弱的光线穿过彩色玻璃,

In this beloved place

在这个心爱的地方

Silver shines,

银光闪烁

the world dines,

汇集世界的宴会

A smile on each face

每个人脸上都洋溢着笑容

As joy surrounds, comfort abounds,

当欢乐环绕,安慰也随之而来,

And I can feel I'm breaking free

我能感觉到我正在挣脱束缚

For just this moment lost in time,

在迷失的时间中,仅此一刻

I am finally me

我就是我

Yet still I hide, Behind this mask that I have become My blackened heart,

然而我仍然藏在这面具后面,我已成为我那灼伤的心,

Scorched by flames,

被火焰烧焦,

a force I can't run from

一种我无法逃避的力量

As I live out

当我离开

Each peaceful day

每一个和平的日子

Deep in my soul

收藏在我灵魂的深处

Oh, I know I can't stay

我知道我不能留下来

So I wish I

所以我希望

Could hide away

我,可以藏起来

Hold tight to what I love, Keep cruel fate at bay

紧紧抓住我所爱的,让残酷的命运远离我

As the rain falls on the path,

当雨落在路上时,

I chase your shadow

我追逐着你的影子

I don't feel a single drop, Or the ground below

我一点也不觉得孤单,也不觉得失落

Then you turn to me and I Stop before I know

然后你转向我,我在不知不觉中停了下来

And the lie upon my lips

我的唇边响起了一句谎言

I let it go

而我放任了它

Cross my heart

穿过我的心

Making vows I know will be betrayed

我知道许下誓言会被背叛

A sad gospel

一个悲伤的福音

Live only for a breath and then they fade

只为呼吸而活,然后它们就会凋零

Don't ever take back your kind hand

永远不要收回你仁慈的手

Last precious love

最后的珍贵的爱

Slip away like time's sand

像时间的沙一样溜走

Only we will know

只有我们知道

All that was lost

那一切都已失去

Scars that we can't erase Show us life's true cost

我们无法抹去的伤疤告诉我们生命的真正代价

The blue moonligh

蓝色的月光

Cuts across our sight

跨越我们的视线

As pure and clear as a ringing bell Reaching for us in the night

就像在夜里为我们敲响的清脆的铃声

As the wind calms my thoughts, I have strung on this terrace

当风平息我的思绪时,我已在这阳台上垂下了弦

I feel at peace,

我感到安宁

Carried away by the wind's song.

风的歌声带走了我

Open the door And walk away

打开门然后走出去

Never give in To the call of yesterday

不要屈服于昨日的召唤

Memories that made Those days sublime

回忆让那些日子变得美好

These ruined halls entomb Stolen time

这些荒废的大厅埋葬着偷来的时间

Reach for my hand I'll soar away

伸出我的手,我将飞的更远

Into the dawn Oh, I wish I could stay

前往黎明,哦,我希望我能够留下

Here in cherished halls

在珍视的大厅

In peaceful days

在和平的日子

I feel the edge of dawn

我感受着黎明的到来

Knowing time betrays

背叛之时已经知晓


 


 
评论
热度(15)
快要踏出大学的废柴_(:зゝ∠)_圈地自萌。
光之战士,完全无法抵抗公式光脸的痴汉,光战中心cp全吃,奥尔光,初代光本命。鸟区宇宙和音,欢迎私信勾搭加好友。
月球咕哒大本命,咕哒all咕哒,咕哒子x医生只拆不逆。闪恩狂热爱好者,我永远是乌鲁克人_(:з」∠)_